جمع کسری خدمت بسیج ایثارگری و پروژه 99 - 1400
نوشته شده توسط : nezam

عزیزان مشمول در این مقاله میخواهیم در خصوص استخدام نیروی دریایی ارتش 99 برای شما همراهان سایت نظام وظیفه مطالبی بنویسیم و امیدواریم این مطالب مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

نحوه ثبت نام استخدام ارتش 99

جهت  استخدام نیروی دریایی ، هوایی و زمینی ارتش ابتدا لازم است کارت اعتباری مربوط به آزمون را خریداری نمایید. پس از خرید کارت اعتباری آزمون در سامانه استخدام لازم است با توجه به علاقه مندی خود؛ نیروی مورد نظر را انتخاب نمایید. بدیهی است که دارا بودن شرایط ثبت نام برای تمامی نیرو های ذکر شده الزامی می باشد.آن دسته از متقاضیانی که در هر یک از نیروها عضویت دارند، لازم است فرم مربوط به عضویت را به هنگام ثبت نام استخدام ارتش 99 و خرید کارت اعتباری عضویت خود را تعیین و انتخاب نمایند. در صورتی که کد رهگیری را دریافت نموده باشید، خرید شما با موفقیت انجام شده است.

 تذکر : امکان تغییر در انتخاب های داوطلبان در مراحل مذکور به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت. لذا نهایت دقت عمل را در وارد نمودن اطلاعات مربوطه داشته باشید.

 
فرآیند ثبت نام به صورت دو مرحله ای قابل انجام می باشد بدین معنا که شما ابتدا باید کارت اعتباری آزمون را خریداری نمایید و پس از آن فرم مربوط به ثبت نام را تکمیل نمایید. در انجام مراحل مذکور نهایت دقت عمل را داشته باشید. پس از وارد نمودن اطلاعات و تائید نهایی ، شماره پرونده مربوط به ثبت نام برای شما ارائه خواهد گردید.

 

 

 

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام استخدام ارتش 99

برای خرید کارت اعتباری ثبت نام استخدام دانشگاه افسری ارتش ابتدا وارد سامانه ثبت نام شوید، پرداخت هزینه با توجه به کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر است. با توجه به اینکه رمز دوم اینترنتی از اول دی ماه معتبر نخواهد بود، لذا برای باید رمز پویا را اقدام نمایید. با توجه به اینکه برای خرید کارت اعتباری  لازم است اطلاعات مربوط به محل سکونت خود را وارد نمایید، لذا در وارد نمودن صحیح این اطلاعات دقت لازم را  داشته باشید.

 

 




لیست داوطلبان محروم از ثبت نام استخدام ارتش 99

دانشجویانی که در سال های گذشته در استخدام دانشگاه افسری ارتش پذیرفته شده اند و به هر دلیلی از دانشگاه انصراف داده و یا اخراج شده اند. حق ثبت نام در سامانه www.aja.ir را نخواهند داشت.
    داوطلبانی که مشکلات جسمانی همانند تالاسمی مینور
    2- چاقی (BMI بالاتر از 30)
    3- کوررنگی
    4- سابقه جراحی های وسیع
    5- مشکلات عمده ارتوپدی
    6- سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
    7- هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
    8-کلیه بیماری های صعب العلاج
    9-هرگونه بیماری یا سابقه بیماری که نیاز به مصرف طولانی مدت دارو داشته باشد.
    10- کاهش شنوایی متوسط و شدید (بر مبنای تست شنوایی سنجی)
    11- هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان




 نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر درجه داری خود از بین جوانان (پسر) مومن و متعهد و علاقه‌مند به رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، از جان گذشتگی، ایثارگری، بسیجی، آمادگی ماموریت در پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی راهبردی آجا می باشند، جهت طی دوره آموزشگاه درجه‌داری نظامی (مرکز آموزش تخصص های دریای باقرالعلوم (ع) رشت و مرکز آموزش تکاوران دریایی قمر بنی‌هاشم (ع) منجیل) دانش‌آموز می‌پذیرد.

 

 

شرایط عمومی استخدام نیروی دریایی ارتش 99

متدین به دین مبین اسلام.
تابعیت جمهوری اسلامی ایران (ایرانی الاصل بودن و عدم سابقه تابعیت بیگانه).
ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن.
اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.
فقدان محکومیت موثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب، گروه ها و سازمان‌های سیاسی.
عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش.
کسانی که بعنوان عضو در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پیوندند، باید برای رزمنده شدن وارد شوند و آمادگی ماموریت در هر منطقه/پایگاه حوزه ماموریت نداجا را داشته باشند.
شاخصه‌های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار می‌گیرد.
استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیاز سازمان می‌باشد.
در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری توجه می‌شود.
سپردن تعهد محضری مبنی بر پرداخت ۲ برابر هزینه‌های دوره آموزشی در صورت استعفا و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن حداقل سن ۱۶ سال تمام و حداکثر ۲۱ سال و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود، (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می‌باشند).
دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدام نیروهای مسلح).

تبصره: حداقل قد برای عموم داوطلبان ۱۶۵ سانتی‌متر و دید چشم حداقل ۸/۰ می‌باشد.

 

 

 

شرایط اختصاصی استخدام نیروی دریایی ارتش 99

سپردن تعهد محضری برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته‌های زیر با شرایط مورد اشاره:

الف) رشته‌های نظری (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) با حداقل معدل کل ۱۳ و حداقل معدل کتبی ۱۰

ب) رشته‌های مهارتی کاردانش با حداقل معدل کل ۱۳

ج) رشته‌های فنی‌حرفه‌ای با حداقل معدل کل ۱۳

د) کلیه داوطلبان بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه نظام جدید(سال دوازدهم) یا دیپلم نظام قدیم خود را با شرط حداقل معدل اشاره شده در بند بالا حداکثر تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی ارائه نمایند در غیر این‌صورت قبولی آنان کم لم یکن تلقی می‌گردد.

قبولی در آزمون‌های علمی، معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی.
نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی.
دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه‌ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط مورد نظر می‌توانند ثبت‌نام نمایند.

تبصره: از پذیرفته‌شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه‌ها می‌باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت‌نام نهایی بعمل خواهد آمد.

امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی وجود ندارد.

 

 

 

 

 

بنابراین جوانان به دنبال راهی می گردند تا حداقل بتوانند از کسری خدمت سربازی استفاده کرده و مدت ۲۱ ماه خدمت سربازی خود را کاهش دهند اما این کسری خدمت سربازی چگونه امکان پذیر خواهد بود ؟ مشمولین با داشتن چه شرایطی می توانند از کسری خدمت بهره مند شوند ؟ مدارک کسری خدمت این افراد باید به چه سازمانی تحویل داده شود ؟نحوه دریافت کسری خدمت سربازی چیست؟

دریافت کسری خدمت یکی از مهم ترین قوانین نظام وظیفه است که طرفداران زیادی دارد. سازمان وظیفه با بررسی شرایط تمام مشمولان به این نتیجه رسیده است که برای پیشگیری از بروز مشکلات عدیده ای که در طی خدمت سربازی وضعیت خانوادگی و اجتماعی مشمولان را تهدید میکند بایستی امکاناتی را فراهم آورد. کسری خدمت یکی از همین موارد است که سازمان وظیفه پیش روی مشمولان قرار داده است تا دوره ی سربازی راحت تری داشته باشند. مثلا فردی که صاحب فرزند و همسر است و وظیفه ی تامین معاش خانواده را بر عهده دارد با رفتن به سربازی و گذراندن این دوره ی نسبتا طولانی با مشکلاتی رو به رو خواهد شد، به همین دلیل این فرد میتواند واجد شرایط کسری در نظر گرفته شود...مشمولان عزیز جخت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جمع کسری خدمت بسیج ایثارگری و پروژه میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید 


 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 




 

 



شرایط دریافت کسری خدمت چگونه است؟

شرایط دریافت کسری خدمت هر ساله توسط سازمان وظیفه اعلام میشود. افرادی که تمامی شرایط اعلام شده را داشته باشند، مشمول این طرح میشوند و میتوانند مدت زمان سربازی خود را کمتر کنند. اما باید به این نکته اشاره کنیم که این شرایط برحسب نوع کسری که مورد نظر مشمول است، متفاوت میباشند. آن دسته ازشرایط دریافت کسری خدمت که برای تمام انواع کسری ها وجود دارد. یکی از اصلی ترین شرایطی که برای  برخی کسری های خدمت در نظر گرفته شده است نداشتن غیبت از خدمت میباشد. البته در چنین شرایطی فردی که به دلایل موجه غیبت کرده باشد در صورت توجیه غیبت میتواند از کسری استفاده کند.اما هر نوع کسری شرایط خاصی میطلبد که برخی از این موارد به قرار زیر میباشد:

برای سربازانی که دارای فرزند هستند کسری خدمتی تحت عنوان کسری فرزند در نظر گرفته شده است که به ازای هر فرزند سه ماه کسری به مشمول تعلق میگیرد.یکی دیگر از شرایط اخذ کسری مربوط به کسانی است که به واسطه ی سابقه ی بسیج میخواهند کسری دریافت کنند. این افراد باید دارای کارت فعال باشند و همچنین سابقه ی بسیجشان به حد نصاب رسیده باشد.
کسری خدمتی که برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها در نظر گرفته شده است با ارائه ی پروژه و کار تحقیقاتی امکان پذیر است. مشمولانی که فارغ التحصیل میشوند، تنها یک سال وقت دارند تا برای دریافت این کسری اقدام کنند.شرایطی که سازمان وظیفه برای دریافت کسری ایثارگری در نظر گرفته است ارائه سوابق مربوط به جانبازی و یا حضور در جبهه و … است.



 



کسری خدمت سربازی نخبگان چیست؟

یکی دیگر از انواع کسری خدمت سربازی به گفته رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح  کسری خدمت سربازی  می باشد که ایشان در این خصوص بیان می دارد که افرادی که مدرک کارشناسی ارشد و دکترا دارند، می ‌توانند با انجام پروژه‌ های تحقیقاتی در زمینه های امنیتی و دفاعی از کسر خدمت سربازی بهره مند شوند که این مدت زمان کسری خدمت سربازی می تواند از 2 ماه تا 19 ماه بسته به میزان انجام ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پروژه آن می باشد؛ البته این افراد دوره آموزشی را باید حتماً بگذرانند و انجام پروژه آن ها بلافاصله پس از اتمام دوره آموزش رزم مقدماتی می باشد.  پروژه های کسری خدمت سپاه و ارتش  و کسری خدمت وزارت دفاع نیز برای همین گروه از کسری خدمت سربازی می باشد


 




کسری خدمت ایثارگران چیست؟

آخرین گروهی که قادر خواهند بود از کسری خدمت سربازی استفاده کنند،  فرزندان ایثارگران می باشد که طبق آخرین خبرهایی که از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به گوش می رسد بر این  قرار شده است که به طور سالیانه حداکثر 20 هزار نفر به ازای هر ماه خدمت والدین یا امتیاز مشابه ایثارگری از یک ماه کسر خدمت بهره‌ مند شوند .

بر اساس این خبر ها قرار بود که آن کسانی که والدینشان 24 ماه به بالا سابقه حضور در جبهه را داشته باشند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند و بتوانند کارت معافیت دریافت کنند و همچنین مقرر شده بود که باید تعهدی بدهند که اگر ظرف سه تا پنج سال به دوره آموزش فرا خوانده شدند، حتماً حضور پیدا کنند. اما با توجه به ثبت نام های به عمل آمده از سوی نظام وظیفه و درخواست های بالایی که از سوی مشمولین صورت پذیرفت نتیجه کار به این صورت تغییر پیدا کرد که تنها افرادی که پدرشان بالای 28 ماه کسری خدمت دارند می توانند از این طرح استفاده کنند و از خدمت سربازی معاف شوند و کسری خدمت سربازی ایثارگران برای مرحله اول مختص این گروه از افراد خواهد بود.

 




کسری خدمت سربازی

کسری خدمت سربازی یکی از مباحث جذاب برای مشمولین می باشد که در زمان اعزام به سربازی به یک مساله نگران کننده و پردغدغه تبدیل می‌شود. تیم کمک حال با داشتن کارشناسان و مشاوران زبده در حوزه قوانین سربازی و آشنا به انواع کسری خدمت های ایثارگری، کسری خدمت با انجام پروژه و… می تواند در موارد نیاز به پیگیری و مراجعه حضوری شما در شهر تهران کمک حال شما باشد.

در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت کسری خدمت سربازی، برای ثبت درخواست پیگیری کسری خدمت خود، و یا درخواستِ گرفتن کسری خدمت سربازی و هرگونه مراجعه و پیگیری در حوزه سربازی از طریق این لینک (انجام امور اداری) سفارش خودتان را ثبت کنید.

 

 

 

کسری خدمت سربازی سربازان غایب

سربازان غایب نمی توانند از کسری استفاده کنند مگر آنکه غیبتشان موجه شود.
کسری خدمت سربازی در مناطق درگیر و بد آب و هوا مشمولین غيربومي در مناطق امنيتي غيردرگير، محروم و بد‌آب‌وهوا از 21 ماه 19 ماه خدمت می کنند. در مناطق جنگي و امنيتي درگير این مدت به 18 ماه می رسد.

 

 

 

کسری خدمت برای سربازان امریه

سربازان امریه اگر تعهد زمانی برای خدمت خود داشته باشند نمی توانند از هیچ کسری خدمت سربازی استفاده کنند. اما اگر تعهدی نداده باشند می‌توانند از کسری خدمت سربازی استفاده کنند.



 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 98-میزان حقوق نیروی انتظامی برحسب درجه 98 -نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی -چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم -مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98 -نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99- نحوه دریافت کارت ایثارگری 98 -نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 98-نحوه و شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان 98 - 99-خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 98 - 99-نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد-وام خودرو جانبازان سال 98-سایت استخدام خواهران در سپاه 98-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 98-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی 98-نحوه اعطای 5 درصد جانبازی به ایثارگرانترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98قانون جامع ایثارگران در سال 98-موارد منع استخدام پزشکی ناجا-لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش-نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 98استعلام کارت پایان خدمت با کد ملیبهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده استشرایط استخدام نیروی انتظامی یگان ویژه در سال 98استعلام کارت ایثارگران ارتش 98وظایف سرباز معاف از رزم چیست -آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گرددبخشش رهبری اضافه خدمت سربازی 98آیین نامه مرخصی سربازان در دوران خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: استعلام کسری خدمت ایثارگران ,کسری خدمت بسیج فعال در سال 98 ,کسری خدمت بسیج پدر ,کسری خدمت بسیج عادی ,خرید کسری خدمت بسیج ,کسری خدمت بسیج در ارتش ,کسری خدمت بعد از قطعنامه ,کسری خدمت فرزندان ایثارگران در سال 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: